Kvalitet?

Jag och sambon sa innan PBP kom till världen att hon aldrig någonsin ska få titta på teletubbies. Finns det ngt värre barnprogram???

I helgen vaknade våran kära lilla dotter halv fem och hennes pappa gick upp med henne då. Hon tjöt som en stucken gris ett bra tag. Till slut blir hon tyst och jag kan somna om. Det visar sig att det var tack vare dessa små konstiga figurer:

 

PBP älskade verkligen teletubbies! Det var sambons räddning där på morgonen.

Idag när vi var på coop och handlade så passade vi på att köpa en teletubbiesfilm. De firar jul och PBP älskade den. Själv var jag inte allt för imponerad. Stängde av efter 40 minuter när jag hade lessnat ur totalt och PBP inte var riktigt lika intresserad längre... Men förhoppningsvis kan filmen rädda flera helgmornar.

Man får omvärdera sina principer när man får barn. Ibland kan konstiga små hoppande figurer som säger hej och hej då ungefär hundrafemtioelva gånger på fem minuter vara räddningen.

Kommentarer
Postat av: Isabelle & Nova

Haha! jag sa precis likadant, dom retar mig verkligen tillvansinne MEN Nova älskar de också, det har gått ganska bra tills det att jag hörde hatti hatt sången, här är länken om du inte hört den, http://www.youtube.com/watch?v=JZAzSlGu5Oo man får spunk, och inte får man mindre spunk när man märker att den etsat sig FAST på hjärnan ;) men när de kan rädda helgmornar så ..varför inte? ;) Kram på er!

2009-11-18 @ 21:07:45
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/
Postat av: Asse

Vänta till hon upptäcker i drömmarnas trädgård, finns ingen som helst handling ungefär som hem till gården! En av Antons favoriter förutom Tubbisarna.

2009-11-18 @ 21:22:01
Postat av: Sandra

Ja, som du vet har ju Agnes också fått kolla... Och hon älskar det! Men jag sa precis som du innan!

Drömmarnas trädgård vet jag att Julia älskar, men vi har inte kollat det än!

2009-11-18 @ 21:52:58
URL: http://agnesochjag.blogg.se/
Postat av: Elin

Visste inte att det fanns ngt som hette drömmarnas trädgård. PBP kommer väl antagligen att hitta även det programmet. Det är väl bara att vänta och se. När hon väl lär sig hur fjärrkontrollen fungerar så lär man väl vara fast framför sånna program hela dagarna...



Jaja, den dagen, den sorgen.

2009-11-19 @ 20:24:31
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0