Jäklarns vad skönt!

I min värld spelar som ni säkert redan har räknat ut sömnen en väldigt stor roll.

I natt har jag fått sova! Tjohooooo!!!!!

Både jag och sambon har tröttnat på katternas nattbeteende, så igår fick de sova i badrummet. Det var inte så synd om dem som det kanske låter. Vi bäddade så mysigt med en ny fleecefilt och ordnade lite fint åt dem.

Vid halv fyra först så vaknade PBP. Det tog typ två minuter så sov hon igen. Blev sen inte väckt förrän vid halv sex då sambon hade släppt ut katterna i köket. Det var bara att släppa ut dem och somna om. Sen sov jag till halv åtta och fick vänta på att lilltjejen skulle vakna. Hon låg och drog sig till klockan åtta hon!!!

Fattar ni vilken himmelsk natt jag har haft?!?

Tror att både vi och PBP sov bättre av att ha katterna tre dörrar bort. Nu ni katter så kommer ni aldrig att komma ut ur badrummet. Mohaaaaaa!!!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0