Evigt tjat.

Ni har väl ruttnat ihop flera gånger om när det kommer till att läsa om mina nätter, men ni får väl snällt blunda eller ruttna ännu en gång. PBP vaknade vid två i natt. Efter att ha försökt att få henne att somna och försökt ta mig ut ur hennes sovrum utan att hon vaknar i 40 min så ger jag än en gång upp. Hon får sova vidare i våran säng. Tänkte att det inte gjorde så mkt, vi skulle ju ändå upp tidigt och bada.

Riktigt så blev det inte... Jag blev väckt med en stor blöt puss vid halv åtta. Jättemysigt uppvaknande! :-) Men då blev vi lite sena till badet. Hade nämligen tänkt att vi skulle vara där vid åtta, innan det kommer en massa skolklasser och sånt och invaderar bassängen. Vi struntar i det och tar det nästa vecka istället.

Sjukt tråkigt väder idag! Jag har verkligen ingen lust att släpa ut oss idag, fast tydligen så ska det vara bra för en med lite frisk luft, har jag hört...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0