Trött!

Jag förstår inte hur i hela världen man kan vara så trött som jag är. Jag menar, borde man inte känna sig pigg någon gång per dag åtminstonde??? Det är ju inte det att jag sover toklite för min lila solstråle sover bra på nätterna. Visst, jag kan få gå upp en eller två gånger på en natt, men det ska man väl inte klappa ihop för, eller? Hade hoppats på att det skulle bli bättre nu när jag har börjat promenera, men icke! Snarare att det har blivit värre! Men jag kanske har för bråttom. Det kanske tar ett tag innan man blir pigg av motion och frisk luft. Hoppas på att det vänder snart, för inte tusan är man rolig för resten av familjen när man helst av allt bara vill gosa in sig i täcket och sova hela dagen...

Tur att öppna förskolan finns! Dit kan vi gå och träffa lite folk och PBP underhåller sig ganska bra själv för det mesta, så då får jag en välbehövlig paus. Visst jag har det rätt bra, men en paus per dag behövs! Det är ju tur att jag inte fick tvillingar iaf! Herre min Gud! Då skulle jag nog ha tagit livet av mig för långe sedan, eller åtminstånde gömt mig under någon sten i skogen. Jag förstår inte hur dessa föräldrar orkar. Får man superkrafter på köpet när man väntar flera barn? Fast jag antar att man är så illa tvungen att orka, trots dubbla vak, dubbla bajsblöjor, dubbla kräkor osv. De har väl inga alternativ. Man kan ju liktsom inte lämna tillbaka dem därifrån de kom. Inte för att man inte har velat det ibland...

Jag får väl tänka på att jag har någon som förhoppningsvis kommer och hälsar på mig ett par gånger per år när jag sitter på hemmet och tuggar mediciner. :-)

Nepp, nu är det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0