Kryssning.

Tänkte bara dela med mig lite ang bokningen av våran kryssning. Det blev såklart krångel. Jag menar, det var ju jag som skulle boka på internet så hade jag förväntat mig ngt annat? Nja... Det hade jag ju. Man förtränger hur snurrig man brukar vara mellan gångerna... ;-) Men, men det löste den väldigt trevliga karln på deras kundtjänst. Jag förstår inte ens att han kunde få fram vad jag menade. Jag blir så nervös när jag ska prata i telefonen med ngn okånd människa. Speciellt när jag har klantat mig och de får städa upp efter mig! Jag tror att gamla tant Agda 95, skulle klarat bokningen bättre, för de är väldigt pedagogiskt upplagda de där sidorna! 

Men men, nu till det jag ville ha sagt. Hur jäklarns dyrt har det inte blivit med anslutningsbussarna? Det skulle kosta oss 500:- bara att åka dit och hem. I ren protest, som båtbolaget säkert märker av jättemycket så ska vi nu åka tåg. Det blir inte så himla mycket billigare, jag vet. Men det är bara grejen. Jag kan betala typ hur mycket som helst för den goda maten ombord, men en jäklarns bussresa. Där går min gräns!  

Hoppas vi hittar till hamnen sen bara! Min kära mor upplyste mig om att dessa båtar inte går från samma hamn som de vi har åkt tidigare. Kan vara bra att veta!!! Undrar om min kära sambo är medveten om det? Han lovade nämligen att han minsann hittar. Tror att jag ska packa ner en kartbok bara för säkerhets skull och ett nummer till taxi kanske...

Kommentarer
Postat av: Nina

MEN HEEEEj, och välkommen till bloggvärlden!



PUSS

2009-05-29 @ 07:46:01
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Elin

Tackar! Har du funderat på att hålla kurser i hur man gör så där sjuuukt snygga bloggar som din? För i sånt fall anmäler jag mig här och nu. :-)

Kram

2009-05-30 @ 19:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0