Ut och spring!

Ja nu är det dags att ta på sig de nya löpardojjorna och ge sig ut i spåret. Otroligt fint väder har vi iaf idag. Vi får se hur det blir med tiden idag. Kanske blir jag så där extremt övertrött som barn kan bli och bara susar runt spåret som värsta duracellkaninen. Vem vet? Jag skulle kanske inte sätta mina sista slantar på det, men en ytterst liten chans finns det nog...

Såg på en bekants blogg att det var 69 dgr kvar till tjejmilen. Shit! Först kändes det som att det var låååång tid kvar, men sen tänkte jag efter och började räkna träningstillfällen och då blev det ju tusanimej inte så himla långt kvar helt plötsligt.
Skulle verklingen vilja ha en sån där cykel- och joggingvagn. Det vore sjukt bra att ha nu, för då kunde ju jag och PBP ta oss ut på ngr träningspass på morgonen innan det blir för varmt. Som det är nu så måste vi vänta till klockan är runt sex-halvsju och då kan det vara oliiidligt varmt ute fortfarande! Vi får väl se vad vi kan ta och skramla ihop till. Återkommer ang det.

Nu är det hög tid att snöra på sig de superfina skorna och ge sig ut. Kom försent förra gången vi skulle träna och vill halst inte göra det igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du var ju som en liten duracellkanin ;-)

Shit va duktiga vi va!!!

2009-06-22 @ 22:47:59
URL: http://agnesochjag.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi var ju riktigt duktiga, det kan jag hålla med om! Vi får ta vara på Saras tips när vi springer nästa gång. Om inte hon är med vill säga.

Kram

2009-06-23 @ 06:19:27
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0