Uppe med tuppen!

Ja, så var det en ny dag igen. Redan! Tänk vad fort nätterna går! Framförallt den här natten. Gick och lade mig vid tolvtiden igår tror jag att det blev. Sambon hade besök kvar i ytterligare några timmar. De hade väldigt trevligt oh var faktist riktigt duktiga på att hålla ljudnivån nere för det mesta. Men ni ve tnär man ligger och tänker att snart kommer det att gå över gränsen för vad PBP tycker är ok att sova i så kunde jag bara inte sova. Sen så spelade de Wii och jag tror att spelet störde våran babymonitor, så det blev fruktansvärda störningar. Till saken hör att jag måste ha den på för att över huvud taget ha en chans att höra PBP. Sen har katterna varit sjukt knäppa under natten. Är det fullmåne eller nå't? det har skrikits och krafsats på dörrarna natten igenom. Efter ett par timmar med att ha flyttat runt dem i olika rum och även låtit dem vara inne hos oss i sovrummet (vilket är en mycket ovanlig lyx för våra katter), så tog jag och sorayade typ en halv flaska med fyspray på köksdörren och satte in dem där. Vad tror ni hände. Förutom att det luktade väldigt mycket i vårat sovrum eftersom jag hade råkat trampa i sprayen så blev det ingen skillnad alls. Katterna försökte ta sig igenom dörren iaf... Det var riktigt skönt när PBP vaknade ett tag före sex, för då visste jag ju iaf att jag inte skulle få sova på några timmar.



Detta är alltså våra katter som är väldigt billiga för tillfället! ;-)

Jag ska inte klaga på att jag inte får sova. För det mesta så sover PBP väldigt bra och katterna uppför sig normalt. Sen så sover ju PBP middag fortfarande och då brukar jag ta igen den sömn som jag ev har förlorat. Iafnågon timme av den... Så jag har det ju ganska så bra igentligen!

Får se vad vi ska ta och hitta på idag. Vi har nästan en hel stor tårta kvar om det är någon som vill komma upp på rn födelsedagsfika. Undra om jag ska göra frukost till sambon nu, eller om han vill sova i några timmar till? Han gick ju inte och lade sig förrän vid fyra tror jag klockan var. Bäst att gå in och höra hur han vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0