Uppdatering.

Just det, jag skulle ju hålla er uppdaterade om hur det går med att få ordning på motion och kost och sånt. Jag köpte ju mig en plattång och har varit ganska så flitig med att använda den. Promenaderna har det gått ganska så bra med. Inte toppen, men inte heller botten.

Nu på kryssningen ska jag ta och köpa mig en ny mascara. Sen ska det bli till att sminka mig åtminstonde några dagar i veckan, fortsätta med plattången och ta tag i promenaderna riktigt ordentligt. Snabbare takt och utöka längden på dem lite. Detta får bli målen för nästa vecka.

Sambon kommer väl att tro att jag är otrogen eller nåt nu när jag ska ta och börja fixa till mig varje dag. Jag har anmält mig till en sminktävling på en bekants blogg. Hoppas verkligen att jag vinner för då har jag ju en massa nytt smink att testa oxå. Eftersom jag typ aldrig sminkar mig, så tar ju hellar aldrig sminket som jag har slut. Det resulterar i att jag har typ två olika sätt som jag sminkar mig på. Kanske ska ta och förnya mig även där.... Det får bli målet för en vecka lite längre fram.

Ska oxå börja springa i spåret snart. Ska bara ta mig till löplabbet och prova ut ett par nya skor först. De jag har håller på att falla sönder. De är VÄLDIGT välanvända. Dock inte alltid springandes.... Om det hade varit fallet så hade jag nog inte haft en sådan fluffig mage. Eller vad tror ni? :-)

Vi är några stycken som har pratat om att springa tjejmilen i år och det kan ju vara ett väldigt bra slutmål har jag kommit fram till! 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

JAG ÄR PÅ FÖR ATT SPRINGA TJEJMILEN!!!

2009-06-04 @ 22:07:40
URL: http://skogsmusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0