Träningsvärk.

Kan man få träningsvärk av att göra absolut ingenting. Eller av att titta på när andra tränar, kanske? Jag har nämligen en rejäl träningsvärk i båda skinkorna och det jobbigaste jag sysslade med igår var att baka tårta. Det tog iof tid, men inte så mycket energi är jag rädd. Eller kan det vara så att karlarnas Wii-spelande smittade av sig till mig som satt där brevid? Sambon har en ryslig träningsvärk i armar och rygg sedan igår. Hehehe! Han som inte riktigt trodde på mig när jag sa att det var jobbigt. Eller får man kanske träningsvärk av att äta för mycket. Det kanske är pizzan som jag smällde i mig efter tårtan och kaffebrödet som är boven i det här dramat?

Ja, inte vet jag varför, men ont i skinkorna har jag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0