Tillbaka.

Nu har jag kommit tillbaka från spåret oxå. Det var första rundan inför tjejmilen. Ska jag vara ärlig så känns det som att jag har en låååång väg kvar innan jag är framme vid målet.

Så här kände jag mig idag.



I         
 I augusti ska jag känna mig så här hade jag tänkt.
Eller åtminstonde ha kommit en bit på väg till det här.

Det var jätteskönt att komma ut i skogen ett tag, men ska jag vara ärlig så gick vi mer än vad vi sprang. Men så här i början är det bara bra, för mina knän brukar tacka för sig om jag går ut för hårt i början. lika bra att ta det lugnt ett tag alltså. Sen är det ju helt underbart att komma hem och hoppa in i den varma duschen och skämma bort sig med peeling påkroppen och i ansiktet. Man känner sig så fruktansvärt ren efteråt! Kan jag verkligen rekommendera för alla er som vill känna er lite uppiggade!

Peeling ett par gånger i veckan och jogging tre gånger i veckan blir det nya som jag lägger till för nästa vecka. Då har jag plattångningen, mascaran, plockning av ögonbrynen, joggingen och peelingen att komma ihåg att göra nu. Det fungerar faktis riktigt bra att lägga till ett litet mål varje vecka. Jag kommer nog att vara en riktig brutta när sommaren är slut. Tror ni inte det?!? ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0