Sovmorgon.

Ja, då har man fått sovmorgon idag då. PBP sov till 05.11 för att vara exakt. Det kändes som att hon sov for ever om man jämförde med gårdagen! Riktigt skönt var det! Jag gick och la mig vid 20.15 igår, för att jag skulle klara ett väldigt tidigt uppvaknande, men har som sagt lite svårt med att komma till ro nu för tiden. Sista gången jag tittade på klockan s var hon närmare tio iaf. Sen var det till att gå upp vid tjugo i elva när PBP antagligen drömde ngt läskigt. Men i det dtora hela en helt ok natt!

Igår var jag ju alltså ute och sprang. Det gick riktigt bra! Kanske inte riktigt duracellkanin, men en bit på väg iaf! Sprang stora delan av femman. Måste nog säga att det var tack vare att Sara var med och gav tips och peppade. Ett stort tack till dig Sara! Det var bra att ha ngn med som har bättre kondis än man själv. Inte lika lätt att bara ge upp efter ngr meter när det börjar bli jobbigt. Nu när vi har en grund och vet vad vi ska utgå ifrån så får vi köra hårt Sandra!

Det luktar nu lite suspekt här i rummet, så det är nog bäst att gå och tvätta en liten rumpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0