Så var det morgon igen.

Ja, nu är det morgon igen. Snart förmiddag för oss i den här famlijen. Sambon går upp 04.20 och idag gick jag och PBP upp vid 05.17 för att vara ganska exakt. Det brukar gå bra att gå upp så pass tidigt, men idag var jag helt dö! Jag är en sån där person som behöver mina åtta timmar med sömn för att orka dagen. Antagligen börjar den senaste veckan utan en enda sådan dag ta ut sin rätt. Jag får ta och lägga mig riktigt tidigt ikväll så kanske det är bättre till imorgon. Får hoppas på det! 

Nu är det snart dags för dagens promenad. Ska bara ta och duscha, platta håret och sminka mig först. På torsdag ska jag iväg till gamla jobbet och titta på deras avslutning. Ska bli roligt! Sen ska jag försöka ta mig in till stan där och köpa mig ett par löparskor så att träningen kan dra igång på allvar. Spåret-here I come! Det är ju så skönt när man väl har kommit igång. Varför tänker maninte på det när man går så här allmänt sladdrig och konstant trött. Jag brukar inte bli sp himla mycket piggare av att motionera direkt, men mn blir iaf trött på ett annat sätt. 
Sambon pratar om att även han ska sätta igång med träningen snart och det känns bra för då blir det mindre snacks och sånt hemma. Visst, man måste inte äta om det finns hemma. Men det är ju typ tusen gånger lättare att låta bli om man inte har något i skåpen!

Dags att påbörja dagen ordentligt nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0