Party!

Nu är det städat och fixat. Väntar bara på sista gästen. Hon är på väg. Får se när hon kommer. Sen blir det tacos, dricka och pladder. Systeryster har sovit en stund i soffan. Förhoppningsvis kan hon nu hålla sig vaken tills Alcazar spelar i kväll vid nio! :-) Sitter med mysbyxor fortfarande. Kan vara dags att byta om snart. Men, men, det är ju bara närmaste närmaste som kommer så det kanske blir mysbyxor tills efter vi har ätit, så kanske jag kan undvika att spilla på fina klänningen. Den som lever får se...

Hittade förresten en fin klänning/lång blus på Åhéns idag. Jag som typ aldrig hittar ngr kläder. Köpte strumpbyxor och leggings oxå. Så nu vet ni det... Trevligt att hitta lite kläder. Ska shoppa lite till på måndag har jag tänkt när jag och PBP ska till mamma och systeryster i E-tuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0