Mel B har tagit beach 2009 lite för seriöst...

Tiden går och sångerskan blir bara mer muskulös. Mel B 2009

Var inne och tittade på aftonbladet.se och fick syn på de här bilderna på Mel B. Måste bara säga att jag föredrar henne så som hon såg ut för 11 år sedan (bilden till höger). En sådan mage skulle jag kunna döda för. Den till vänster skulle jag, om jag får tycka som jag vill, passar bättre på en karl och då vara riktigt snygg!

Jag tillhor den där skaran som tycker att den perfekta kvinnomagen är platt och att man ev kan skymta magrutorna. När man kan räkna sexpacket lika lätt som på Mel B nu för tiden tycker jag att det blir för mycket!

Min egen mage är väl allt annat än perfekt mjuk och fluffig som den är, men den är iaf skön för resten av familjen att vila huvudet emot. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0