Längtar så in i norden till imorgon!

Imorgon åker vi iväg på kryssningen. Det ska bli såååå fruktansvärt skönt! Jag längtar! När man mest går hemma hela dagarna så uppskattar man att komma iväg så himla mycket!

Är det någon som vet vad set ska bli för väder? Jag hade längtat efter en god drink i solen ute på däck, men kollar jag ut genom fönstret nu så ser det ut som jag kan glömma det där med solen iaf! Men det gör ingenting. Jag skulle kunna ta den där drinken i maskinrummet om det nu skulle vara så. Jag ska ju på minisemester med min älskling! Tjoho!!!

Oturligt nog så har PBP dragit på sig en förkylning. Hon hade lite feber innan hon gick och lade sig men har för övrigt mått ganska så bra under dagen. Det känns helt ok att lämna henne till barnvakterna iaf. Som hennes mormor så klokt sa så har de haft hand om sjuka barn förut och hon har ju bara en förkylning. Vi var iaf och shopade loss på apoteket idag jag och PBP så hon har så hon klarar sig nu de här dagarna. Det blev alvedon, koksaltlösning, avsvällande näsdroppar, vätskeersättning, solkräm 50 och ett lypsyl till mig. Tror att vi ska klara oss nu, va!?!

Om någon har råkat missa det så ska jag på kryssning imorgon! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0