Kamera.

Det blev en ny kamera. Den gamla, eller gamla och gamla. Den var nog sisådär ett halvår gammal. Den skulle iaf behöva byta ut optiken och motorn. Personalen gissade på att det skulle kosta runt 1000:- så vi köpte oss en ny. De hade extrapris på en som sambon tyckte verkade ok. Jag tyckte att det var en fin färg. Den var nämligen svart. Hade jag fått välja helt så hade det blivit en annan sort som fanns i en jättesnygg rosa eller grön. Men men, eftersom jag är ganska så blond när det kommer till sånt där som har med teknik att göra så får sambon avgöra vilken kamera vi ska ha.

Nu har vi en ny iaf och det känns riktigt roligt!

Måste bara säga att Media Markt har typ sveriges trevligaste personal. Det är något som Elgiganten, OnOff och liknande kedjor kan ta efter tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0