Jag som lovade mig själv att aldrig göra detta.



Jag erkänner det är pinsamt som tusan och jag hade lovat mig själv att absolut inte göra det. Jag kollar på mommy's boy. Det är en datingsåpa där den blivande svärmodern bor i samma hus som alla tjejerna och även har en hel del att säga till om när det kommer till val av blivande flickvän.

Idag var det dock en kille som gillade en utav tjejerna så pass mycket att han gjorde helt tvärt emot vad mamman tyckte och valde att ha kvar tjejen. Jag kommer inte ihåg om den här tjejen hade vikit ut sig eller inte. För mig skulle det inte ha spelat så himla stor roll, bara hon inte fortsätter när hon är tillsammans med min son. Det är flera utav tjejerna som har vikit ut sig. Jag tror att den här tjejen oxå hade gjrt det när jag tänker efter, men är som sagt inte helt säker. Det som skulle ha fått mig att dra öronen åt mig var att tjejen hade 137000 dollar i skulder. Inte för att hon hade betalat ngn tjusig utbildning eller så som hon hade betalat för, utan för att hon hade opererat bl.a. brösten två gånger, näsan. gjort en massa botoxinjektioner och gillade att shoppa!!! Hon försvarade det med att hon behövde en hel del underhåll och gillade att shoppa helt enkelt. Jag håller med mamman när hon sa att om hon behöver så mycket underhåll nu. Hur kommer det att bli när hon är lika gammal som jag?!?  Oj, jag har nog glömt att tala om att tjejen är hela 25 år gammal. Jag menar, hur mycket botox kan man behöva då liktsom???

Men, men om killen verkligen gillar den här tjejen för den hon är och tycker att den enorma skulden (med tanke på det hon köpt alltså) är ok så varför inte. 

Den ena mamman är verkligen, låt oss säga färgstark. Andra skulle kanske kalla henne för en elak kärring eller nåt. Jag tycker riktigt synd om den blivande svärdottern, samtidigt som jag har en känsla av att en hel del utav attityden är ett skydd mot omgivningen och att hon är trevligare hemma. Ingen tjej skulle nog duga åt hennes son. Hon hade en massa krav på tjejen som skulle ta hennes lilla pojke. Hon fick inte vara svart, asiat, tjock. Ja en hel massa saker som hon inte fick vara. Hon slutade listan med att den blivande svärdottern skulle vara som hon. Det var en tjej som var som mamman till sättet. Sa vad hon tyckte och så. Men hon var svart så mamman ratade henne innan hon ens hade så mycket som pratat med henne. De råkade i ett jättegräl redan första kvällen och sedan dess så hatade de varandra. Till saken hör att killen och hans mamma är inte alls är helamerikaner, om man nu kan säga att det finns några sådanna förutom indianer... När den här tjejen röstades ut så grät faktist mamman. Jag tror att hon gillade tjejen igentligen, men hon kunde inte se förbi färgen, eller ville inte eftersom hon hade sagt att svärdottern absolut inte fick vara svart. Inte lätt för sonen att hitta någon alltså. Om han vill att mamman ska gilla henne alltså.

Sen verkar mammorna ha ett väldigt problem med utvikningsbilderna som vissa utav tjejerna hade tagit. Vissa var ju helnakna, men det fanns smakfulla (i mitt tycke) bilder som man tom fick se trots att det är ett program från USA. Om killen tycker att det är ok att andra har sett häns flickvän näck så borde väl kanske även mammorna kunna tycka det.

Jag skulle nog ha svårt om PBP kom hem med en karl som hade gjort porr. Där går nog min gräns, men på samma gång så skulle ju det vara hennes val. Inte mitt. Men det skulle jag nog ha svårt för!

Vad är igentligen accepterat och vadär det inte. För mig, om jag skulle vara en utav mammorna så skulle väl inte jag bry mig om hur svärdottern såg ut. Hon skulle kunna vara piercad, tatuerad, tjock, smal, opererad, blonderad, rakad, eller låtit allt växa hej vilt! Det är väl inte det viktigste när man ska hitta någon att förhoppningsvis dela hela sitt liv med. Så länge man älskar varandra och behandlar varandra med respekt och ömhet så tycker jag att man borde få vara tillsammans utan att någon har några invändningar.





Jag såg på LA ink igår. Kats karl. Ååååh, kommer ju inte på vad han heter är ungefär lika snygg som hennes nakenkatt. Fast betydligt hårigare. Han är kanske inte en svärmorsdröm när det kommer till utseendet, men gud vad han och Kat passar bra tillsammans och älskar varandra. Han stöttade verkligen henne när hon gick igenom en operation för att få bort cystor som hon hade på äggledaren. Som tur är så var de godartade, by the way.
Om man skulle göra ett snygghetstest på dem så skulle Kat vinna med typ en miljard poäng (finns säkert de som inte håller med mig, men så tycker jag) men det är inte det som verkligen betyder något.

Hoppas verkligen att de här killarna hittar någon som passar dem perfekt och med lite tur även passar mamman. Men hur stor är chansen? Hur många hittar ett förhållande som varar länge när de är med i en dokusåpa? Men jag hoppas verkligen att någon utav dessa killar är den första.

Vänta! Kom just på att hag glömde bonde Magnus. Hoppas att jag kom ihåg rätt namn. Är aningens dålig på det liktsom... Han och hans Emma gifte sig väl och skulle de inte tom ha barn, eller är det något jag har drömt? Eller som se och hör har hittat på kanske??? Är det någon som vet om de fortfarande är gifta? Han var lite speciell om du frågar mig, men bara Emma gillar honom så...

Hoppas hon heter Emma! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0