Idag var inte alls långt från igår.

Idag bestämde sig PBP för att hon inte ville sova längre än till kl 02.00!!! Det är helt enkelt för tidigt för min smak. Jag menar det var ju nästan igår när hon bestämde sig för att komma upp... Som tur är, både för hennes och för min skull, så somnade hon om vid 05.20 och sov om än lite oroligt fram till 07.10. Själv sov jag väl kanske 45 min av den där tiden. Det tar ett tag att varva ner. Sen har vi de där tre katterna som det är skottpengar på idag. De ställer sig och jamar högt i hallen. Då brukar jag ta och slänga ut dem i köket. Tror ni att de jamar alla tre på en gång. det kan jag berätta för er att det gör de inte. Om man har slängt ut en i köket så sätter nästa igång lagom tills man har somnat om...

Och idag är det inte heller mkt till röst. I natt så känndes det som halsen höll på och sprängas, men nu känns det bra. Om ni är känsliga så läs inte längre. Jag tror att det blev bättre när jag fick upp nattens skörd av halsslem eller vad man nu ska kalla det för. Mår alltså relativt bra nu bortsätt från röstbortfallet och tröttheten.

PBP är piggare än någonsin. Hon är nog glad att vara tillbaka hemma. far omkring som en tok och jagar katterna... Skönt att hon är på bra humör iaf. Annars så hade vi nog inte haft det roligt idag...

Fint väder är det oxå. Börjar nog piggna till lite och kunna se positiva saker med dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0