God morgon!

Så himla skönt! PBP sov till 06.40 idag. Själv vaknade jag straxt före kl sex utan att kunna somna om, men då hann jag fixa lite innan hon vaknade och det är ju så himla skönt!

Nu ska jag ta och skrubba lilla PBP så hon är ren och fin när morfar kommer och hämtar henne. Hon är förresten väldigt pigg och glad nu på morgonen vilket känns skönt! inte roligt att lämna ifrån sig ett sjukt barn.

Sen ska jag packa som bara den! Både til mig och till PBP. Jag gör ju aldrig sånt där i förväg... Sparar allt till sista sekunden. Men men jag har ju faktist flera timmar på mig under dagen. Det kanske skulle vara ett mål att ha lite längre fram. Att göra saker på en gång. Jag är väldigt duktig på att planera. Kan skriva listor på vad jag ska packa och så. Det underlättar ju själva packningen, men just den tråkiga biten med att stoppa i allting i väskorna skjuter jag gärna på! Ännu värre är det att packa upp väskorna när man kommer hem. Finns det ngt tråkigare. Klart att det finns saker som är tråkigare, men just när man står där och tittar på väskan som ska packas upp så känns det tom mera lockande att diska... Och att diska är RITIGT tråkigt. För att inte tala om att damma. Det är nog min minst favoritsysselsättning när det gäller städning!

Nepp, skrubba PBP var det ju dags för. Ska inte skjuta upp det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0