Glad!

Jag blev så glad idag. En mamma på öppna förskolan påpekade att jag hade fixat till mig. Det är roligt att någon märker att man försöker! Här hemma kan man väl inte riktigt säag samma sak. Du får se ut hur du vill. Du är fin i vilket fall. Visst, jättegulligt att säga så, men är det så himla svårt att säga: -Vad fin du är idag älskling! Jag menar det kostar väl inte på allt för mycket, eller. Men jag tror inte att sambon ens tänker på det. Han ser tex aldrig om jag har klippt mig eller köpt nya kläder eller ngt sånt. Det är inte så viktigt i hans värld och jag har väl lärt mig att leva med det. Men samtidigt kan man väl tycka att han skulle kunna ha lärt sig att anstränga sig ibland under alla dessa år. Jaja, mamman på öppna förskolan såg det ju iaf och jag tycker själv att jag ser lite piggare ut när jag är lite tillfixad!
Till er karlar som läser detta. Kom ihåg att säga att din kvinna är vacker ibland. Tror att du  vinner på det i längden! ;-)

Sjukt mkt folk på öppna förskolan idag. Det var bebisgrupp och jag gissar på att det var typ 50 mammor där. Helt fullt var det iaf. Det fanns inte mkt golvplats över när alla hade satt sig ner med barnen. Idag skulle det verkligen ha varit en politiker där och sett hur många som verkligen skulle drabbas av en nedläggning. Nu kommer de ju inte att lägga ner öf 2009, men det fanns risk för att det skulle kunna finnas ett sådant förslag i 2010 års budget. Hoppas verkligen inte det!

Den 27:e är det dags för tjejkväll igen. Hoppas att det blir lite folk som kommer! Kan man ha knytis, eller är det snålt? Jag känner inte riktigt för att stå och laga en massa mat. Vad tycker ni? Om det är lite snik, har ni några bra förslag på lättlagade, inte allt för dyra och supergoda maträtter? Skulle vara roligt att prova ngn ny drink då! Har ni ngt gott drinkrecept? Jag älskar söta drinkar. Gärna mjölkbaserade som rosa pantern och after eight! Skriv gärna tips i kommentarerna!

Den 27:e ska min kompis Anna komma hit. Saknar henne! Vi träffades på gymnasiet och hade skitkul! Det var genom henne som jag träffade sambon. Vi var lite halvgalna och hade en kort men intensiv partyperiod. Skulle verkligen vilja att vi kunde träffas oftare, men det hinns liktsom inte riktigt med när vi bor i olika städer med famlijer att anpassa oss efter. Men den 27:e så smäller det. Då blir det party Anna och Jag som raglar ner till Hamnfesten. Ska bli så jäklarns roligt. Så banga inte ur nu tjejen!

Nu hoppas jag att det blir en fin dag imorgon med sol och lite värme!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjenare tjejen!!!Är redan super taggad inför våran partylördag!!!Vi har många år att ta igen!!!;-)

2009-06-12 @ 20:04:50
Postat av: Elin

Japp! Det är många år att ta igen och för det behöver man vara extremt taggad, så det är bara att starta uppladdningen om du inte redan börjat.

Kram

2009-06-12 @ 20:09:31
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0