Fusk!

Måste erkänna att jag har fuskat den här veckan. Jag har inte plattat håret eller sminkat mig. Och inte känner jag mig så himla snygg heller. Det är bara till att skylla sig själv. Jag har ngr bortförklaringar. Om ni inte vill läsa dem så är det bara att sluta läsa nu. Sminkningen beror på att mitt sminkborttagningsmedel tog slut innan pengarna rullade in igen. Jag blir så himla torr om jag försöker tvätta bort mascaran med tvål och vatten. Sen så har jag haft ont i halsen efter att rösten bestämde sig för att emigrerea från mina stämband. Den är tillbaka nu. Dock inte med full styrka och med en envis hosta nattetid. Sen så har PBP sovit lite sämre nu i en period oxå. Visst, man kan ha hur mkt bortförklaringar som helst, men ska man må bättre så spelar det ju ingen roll om man har förklaringar för det man gör eller inte gör. Det är skit samma rent ut sagt.

Borttagningsmedel är inhandlat och jag är uppladdad till tusen nu! Uppiffningen får sig en omstart med början imorgon. Akta er om ni tänker vara i närheten, för imorgon ska jag vara snygg, ta mig tusan!  Så det så!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0