Fortsättning.

Sen sov iaf PBP till halv två och då tyckte jag att det var för sent för att gå till parken. Så sen har vi varit hemma resten av dagen och myst. Det märks när sambon jobbar övertid, för jag och PBP har liktsom lite tröttnat på varandra så där runt halv fyra. Då behöver vi att hennes pappa kommer hem och får oss på bra humör igen. Fast idag h ar det gått väldigt bra. PBP var glad nästan fram till det att hon skulle gå och lägga sig och  man får faktist bli trött och ledsen vid läggdags.

Nu har jag ett par timmar kvar att slå ihjäl innan jag får sällskap, men det ska nog inte bli några större problem med det. Ominte annat så sitter jag väl här och svamlar ett tag till åtminstonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0