En lång dag.

Dagen började ju väldigt tidigt idag, eller i natt. Hur man nu väljer att tolka det. Fick sova i ca 45 min på morgonen vid sextiden. Tur att vi har så fina vänner! Vi fick komma upp till Sandra och Agnes som bjöd på en jättegod sallad! Det var verkligen värt jättemkt, för att försöka underhålla en trött PBP när man själv typ inte skulle ngt hellre än att krypa ner i sängen är inge roligt! Nu när öppna förskolan har stängt så är det svårare att ge henne den stimulans hon behöver! Hon vill träffa barn och leka med barn i stort sätt varje dag. Det märks att hon har en massa energi som hon inte riktigt vet vad hon ska göra av om hon inte har fått leka av sig på fm. Det ska bli skönt när hon börjar gå. För nu vill hon inte ens sitta stilla i vagnen när man går, utan försöker att klättra ur och ställa sig upp. Selen är en superb uppfinning! Om hon börjar gå, så kan hon ju gå vissa sträckor på promenaderna och kanske bli lite trött på så sätt. Sen så öppnas det ju en helt annan värd när man får gå själv och kan titta på buskar, gräs och smådjur. Det är nog mkt roligt som kommer att hända inom de närmaste månaderna när det gäller PBPs utveckling! Hoppas bara att jag själv hinner med.

I kväll är det dags för löparrundan nr 2. Hoppas jag orkar springa lite längre än förra gången! Vi får satsa på en tid som är ngn minut bättre än den vi hade förra gången iaf!

Nepp, nu måste jag gå till min plats vid spisen, där jag hör hemma! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0