Dåligt med uppdateringar.

Fick precis en liten pik om att det är dåligt med uppdateringar på bloggen och jag kan inte annat än att hålla med. Det har varit fullt upp sen vi kom hem från resan.

Idag har det varit kalas för sambon. Han fyller 35 år imorgon. Tänk vad gammal! På måndag är han närmare 40 än 30. Säg inte att jag sa det bara... Tror inte att han vill bli påmind om det. Han säger att han inte har någon åldersnojja, men vem vill fylla 40 liktsom... Jag fasar för att bli 30. Jag känner mig så fruktansvärt gammal när jag går ut med vännerna! De som är ute nu för tiden är typ max 23. Iaf de som jag har pratat med. Vad har hänt med alla de som oxå var 83or och var ute när jag var ute förut??? Har alla skaffat familj och låst in sig hemma? Inte för att jag är ute ofta direkt, så det kan ju hända att jag råkar gå ut precis den dagen då alla som är lite äldre har bestämt sig för att vara hemma, men det tror jag inte. Det måste vara så att de helt enkelt har blivit lite sämre på att ta sig ut, precis som jag. :-) Men vänta bara. Snart är det dags för hamnfesten och då laddar vi upp för en helkväll med tjejerna. Det ska bli så himla roligt! :-)

Ju längre tid jag går hemma, desto viktigare tycker jag att det är att passa på och gå ut och roa sig på egen hand när man har möjlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0