Bilder från kryssningen och lite annat.

Det kommer att komma bilder från kryssningen, men det bara skiter sig för mig. Jag kopierar bilder somjag ska komprimera för att lägga upp här, men tror ni inte att det är fel bilder som kopieras. Vet inte tusan hur jag ska göra. Sambon har lovat att hjälpa mig imorgon, så till imorgon kväll borde det kunna komma lite bilder.

Har frågat några vänner nu om det är någon som vill åka på kryssning med mig och det verkar finnas ett visst intresse iaf. Roligt! Jag känner att jag kommer att behöva komma iväg lite oftare nu när öppna förskolan stänger för sommaren oxå!

Nu har jag äntligen skramlat ihop pengar till ett par nya löparskor. Ska åka till löplabbet nästa vecka. Sen är det tjejmilen som gäller i augusti! Hoppas jag kan ta och träna så pass mycket så jag orkar springa den största delen av loppet iaf! Vi kanske kan lyckas få ihop en kvartett? Har för mig att det lottas ut lite andra vinster bland kvartetterna. Jag tror iaf att vi är tre som ska springa så en fjärde liten löpare (eller heter det löperska) borde man väl kunna hitta någonstans, eller hur?

Det har blivit dåligt med motionen den här veckan, men jag har varit duktig med plattången iaf. Och har faktist, tro't eller ej, börjat måla på mascara bara så där mitt i veckan utan egentlig anledning. Inte illa, va!?!

Jag köpte mig en ny mascara på båten och jäklarns vilken skillnad! Min gamla var nog drygt två år gammal skulle jag tro. Läste någonstans att man ska byta mascara minst var tredje månad (tror jag att det var) pga bakterietillväxten som kan vara skadlig för ögonen. När man tänker på det så kan man nästan se det framför sig hur jag målade ögonen med lite svagt svartfärgade bakterier. Inte var den speciellt bra längre heller. Den hade väl torkat en del kan jag tänka mig... Den nya är som en dröm! Inga klumpar. Inga spindelben till ögonfransar och framför allt, inga kliande ögon. Jag har nämligen lite känsliga ögon. Har provat diverse allergimascaror, men inte hittat någon som var bra. En del utav problemet har varit att de smulade och "smulet" trillade ner i ögonen på mig och irriterade. Så jag började med vattenfast mascara från Christian Dior. Den är helt underbar tycker jag! Inte ett kli. Om man inte har en som är nästan 2½ år gammal så klart. Då kliar det iaf, men det är kanske inte så konstigt. Alla bakterierna måste ju ha ngt att göra när de väl har fått tittat ut ur den lilla mascaraburken och varför inte klia mig i ögonen då??? Så hade det nog varit oavsett vilket fabrikat det varit.

Den här veckan ska jag börja måla mascara och även ta bort den VARJE kväll, vilket jag är otroligt dålig på! Det får vara mina mål för den här veckan.

Dags för sängen. God natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0