Trött!

Åh Gud så trött jagär nu! Ska alldeles snart gå och lägga mig och läsa lite i boken som jag lånade av mamma och pappa när vi var på båten. Hann tyvär inte läsa klart den där så nu gäller det att gå och lägga sig lite tidigare på kvällarna så jag hinner läsa lite innan jag måste sova.

var ute och sprang med Sandra. Vi tog det väldigt lugnt då jag har haft känningar i knät sedan senast vi var ute. Vi tyckte båda att vi gick mycket och sprang lite lagom långsamt. Dessutom lyckades vi med att prata en hel del utav tiden som vi sprang. Till våran förvåning så kom vi runt spåret på en rätt hyfsad tid iaf. Men snacka om att det var mygginvation i skogen!!! Har väl aldrig gjort så snabba sit ups ngn gång som i kväll när vi hade sprungit klart. 50 stycken blev det iaf. Tänkte utöka med kanske tio per gång, men ska det fortsätta att vara så här mkt mygg så lär jag bli anemisk innan jag hinner göra klart alla!

Lika skönt som vanligt var det iaf med duschen med hårtvätt och peeling. Ska ju till Eskilstuna i morgon och då gäller det ju att inte lukta alltför illa... Ska nog försöka snygga till mig lite innan jag åker oxå. Har blivit lite dålig på det där med smink och hårplattning igen. Men det ska bli skärpning på den fronten nu! Fast håret, som inte är klippt sen, ja, jag kommer inte ens ihåg när det var, ser ganska illa ut vad man än gör med det. Jag måste verkligen ta och beställa en tid hos Maria!

Kollade på kryssning igen. Tänkte att jag och sambon kanske kunde ta och åka iväg på en 23-timmars den 15-16:e augusti. Ngn som vill hänga på? Kanske kan vara bra att kolla upp om det finns ngn barnvakt då oxå... Jag fick nämligen erbjudande hemskickat från silja idag. Jag är ju sån där klubbmedlem där oxå och har lite poäng samlade. Jag vet bara inte riktigt hur man använder poängen att betala med och i kväll var jag alldeles för trött för att orka bry mig om att leta reda på hur man gör. Det får bli vid ett annat tillfälle. Det skulle iaf vara trevligt att åka iväg på en kryssning tycker jag!

Min kompis Anna har ju en son som har brutit benet. Jag är nästan helt säker på att jag har skrivit om det tidigare. Det såg bra ut nu och jag tror att han skulle opereras idag och få åka hem i morgon. Hoppas, hoppas, hoppas att allt har gått bra för honom. Fy tusan för att behöva ligga på sjukhuset så länge som han har fått göra! Det betyder iaf att vi inte kommer att hälsa på dem imorgon. Iaf inte på sjukhuset. Vi får väl se vad som händer. Vi ska iaf gå och äta lunch på sylvia. Världens bästa fik med världens godaste smörgåsar och framför allt världens godaste chailatte. Mmmmmm!!!! Dit bara måste man gå om man är i Eskilstuna! Det ligger på söder precis vid ån.

Eftersom vi var ute och sprang idag och tt jag har gått ner 1,5 kg sedan förra veckan så kan jag ju faktist unna mig att gå på café i morgon! Ev blir det så att jag och PBP kommer att sova över hos systeryster. Vet inte vad hon tänker bjuda på för mat, men det kanske blir så att vi äter på inovation. Det vore inte helt konstigt, för där äter de mest hela tiden om man får tro hennes blogg. Iof kanske lite mer sällan nu. Eller så vågar hon inte skriva om det längre för att jag och även ngn mer trackade henne så himla mkt för det ett tag. Vore iaf roligt att prova att äta där ngn gång. För det måste ju vara ruskigt gott om man väljer att äta där typ jämt! Eller hur?!?

I helgen blir det ju som sagt en ny soffa. Hoppas vi hittar en billig i fuskskinn! Hittar vi en billig så kanske det även kan bli en TV. Frågan är väl bara om vi får hem sakerna, men det märker vi väl då!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0