Tillbaka igen.



Jag skrev ju i ett tidigare inlägg om min rädsla för att ngt utav alla mina leverfläckar skulle vara elakartade. Hittade dessa bilder. Det längst till höger var ofarligt de andra tre kunde de misstänka var farliga. Som tur är så ser inte ngt utav de fläckarna som jag ser på mig själv ut som de till vänster iaf. Visst, jag har sånna med ojämna kanter och lite olika färger, men inte tusan ser de ut som de sär äkliga iaf. Ska nog gå och kolla upp det iaf. Det är ju alltid bäst att vara på den säkra sidan! Kom ihåg att kolla på er själva och era nära så att inte födelsemärkerna växer eller ändrar färg. Ju tidigare man upptäcker det, desto bättre!

Jo, tillbaka till Västeråsresan:
Kollade på Ninas blogg här i veckan när hon skrev om att träna musmusklerna. Kommer inte riktigt ihål hur hon formulerade det, men det är iaf mitt namn på dem. Kom iaf på när jag läste den att tusan, jag har inte tagit med musmusklerna till gymmet på länge nu. Har liktsom glömt bort det den senaste tiden... När jag var gravid var jag sjukt noga med att knipa! Jag höll på varje gång jag satt i bilen. Vilket var nästan två timmar om dagen. Kanske inte hela resan, men iaf en del av den. Efter att jag hade klämt ut min "lilla" 4675g dotter så var jag oxå duktig. Varje gång jag ammade (varannan timme) så satt jag där och knep. Nu har jag ingen fast hållpunkt som jag tränar dessa muskler på. Kom på detta när jag läste bloggen och fick mig en tankeställare. Man vill ju inte bli helt slapp och få framfall eller ngt annat otrevligt, så det var dags att köpa knipkulor.

Sagt och gjort. Jag gick till apoteket. De har ju allt möjligt där nu. Dildos och vibratorer och sånt. Jag tyckte inte att det var konstigt eller pinsamt. Jag menar, det är ju som att köpa hantlar till musen liktsom och har ni sett ngn som rodnar när han eller hon köper hantlar??? Men den stackars människan som jobbade på apoteket såg fruktansvärt besvärad ut. Man var nämligen tvungen att fråga personalen om de kunde plocka fram dem åt en. Det var bara tomma kartonger som låg framme. Det är väl kanske många med slapp mus som snattar i Västerås. Inte vet jag...

Jag räckte iaf fram ett tomt paket och sa: Skulle du kunna vara snäll och ta fram sånna här åt mig. Hon blev lite förlägen gömde asken till hälften och försökte vara superdiskret. Hon öppnade tom en egen kassa till mig så att jag inte skulle behöva stå bland de andra typ två personerna i kön brevid. Det var ju iof trevligt att slippa stå i kö. Det klagar jag inte en sekund på. Hon smusslade med det lilla rosa paketet. Det såg riktigt komiskt ut. Jag vet inte om hon gjorde det för att hon trodde att jag skulle tycka att det var besvärande, eller om hon själv var jättebesvärad av det? Själv hade jag tyckt att det var värre att köpa ett klamydiatest eller rumpsalva eller så. Men alla är vi väl olika antar jag. Nu ska det iaf knipas här hemma. Fär se om jag kommer upp i maxvikten 74 g.

Snygg innefrån och ut ska jag bli iaf! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0