Sovit gott!

Då var det morgon igen då. Har tillbringat natten på en soffa. Sov riktigt bra faktist! Systeryster och Svensson har soffor som är perfekta att sova i! De är jättemjuka och sköna! PBP sov på en bädd på golvet som hennes moster fixade till. Hon använde den dock bara till halva kroppen. Den var skön att ha huvudet på, men benen och själva kroppen slängde hon ut utanför på det hårda parkettgolvet. Tror att jag lytfe tillbaka henne fyra, fem gånger innan jag gav upp och tillslut lät henne ligga på det där sättet. Tror att hon tyckte att det var skönt för att golvet var svalt. Vi hade nämligen drygt 25 grader i rummet där vi låg och en luftfuktighet som heter duga, så jag kan förstå henne! Vaknade själv i panik mitt i natten och var alldeles blöt av svett. Det är så hemskt att vakna och ha panik.Kan även göra det ibland när jag är sjuuuuukt kissnödig. Ni vet så där kissnödig att man har alldeles ont i magen och borde ha gått på toan för tjugo minuter sedan.

Tror att det blir Sylvias för en lunch idag igen innan jag åker ut på landet till Anna. Hoppas de har fått fart på skummaskinen idag! Det ska bli så roligt att träffa familjen Ahlin igen! Det blir ju inte så himla ofta direkt... Det är synd det! Men man får försöka och ta till vara på de gångerna man väl träffas.

Ska nog försöka sova lite middag jag med. Systeryster och PBP snarkar för fullt här brevid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0