Mjukglass.

Jo. Familjen var ju här och vi gick och åt thaibuffé allesammans. Skitgott var det och PBP skötte sig väldigt bra! Phu, vad mätt jag var efter den middagen! Så jäklarns god mat!!! Men ni vet, när man har ätit gott så blir man, iaf jag, sugen på ngt sött. Vad fanns mitt framför våra ögon där vi att om inte grillen på torget. Där har de glass tänkte vi och gick dit.

Efter mkt funderande så tog jag en mjukglass. När jag säger mkt funderande så menar jag verkligen det! Jag har ju alltid så jäklarns svårt att bestämma mig när det finns så där många val. det blir alltid att jag väljer en bägare med tre kulor. Då behöver jag ju inte gallra bort lika många smaker som om jag väljer en mjukglass. Och väljer man mjukglass så kommer det fler val i form av topping, grädde, chokladöverdrag, strössel. Ja, ni förstår va?!? Låter helt sinnessjukt, men för att de som står bakom mig i glasskön inte ska behöva vänta sjukt länge på sin tur så brukar jag hålla mig till mina beprövade favoriter.

Idag blev det dock ändring på det. Jag beställde mjukglass i en bägare med karamellströssel. Skitgod kombination som jag inte har ätit sen jag var liten tror jag. Mmmmm. Det var precis det som jag var sugen på. Skitgott rent ut sagt!!! Sen var det bara hem för att gäsa en liten stund.


      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0