Magic fingers.

Sambon kom precis ut. Inte hade de sovit där inne i PBPs rum, inte. Efter ett låååångt nattningsförsök så kom han ut och sa att han hade gett upp! Gissa om det var ngn som tjöt när han lämnade rummet. Då gick jag in med mina magic fingers och PBP somnade i stort sätt på en gång. Är det inte konstigt?!? Fast jag tycker att det verkar som att hon somnar lättare med mig om vi har gjort ngt på em. Är det däremot en helt vanlig dag så går det bättre att somna med sambon.

Hittade precis den här bilden.



Det var jätteroligt, för vi pratade om det här med piercingar när jag var på jobbet. Sambon har ju en i tungan och jag sa att om han inte tar ut den innan PBP förstår att han har en, så kan han ju inte säga ngt när hon kommer hem och är piercad från ögonbrynen till knävecken. Kan tänka mig hans blick när hans lilla ängel kommer hem och har tjurring i näsan och andra piercingar lite längre ner. Kanske skulle ta och visa honom den här bilden så kanske han slänger av sig piercingen fortare än kvickt. Han säger nu att han inte skulle ha ngt problem med om hon gjorde hål i hela kroppen,men jag vet ej tusan om han verkligen skulle tyckadet när det väl kommer till kritan.... Men detär väl förhoppningsvis några år kvar tills det blir aktuellt. Fast å andra sidan så var ju den här bebisen väldigt söt med sin tjurring i näsan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0