Lite ändringar.

Jo, bilden som låg där den inte skulle försvann av sig själv. Skönt!

Har gjort en liten ändring oxå. Jag har lagt själva bloggen längre åt höger. På min dator ser det ut som att den ligger i mitten, fast jag skrev right. Hur ser det ut hos er? Det är meningen att den ska ligga i mitten, Men när jag skrev center så såg det likadant ut som när jag skrev left. Så då testade jag med right. Berätta gärna hur det ser ut på era datorer. Jag vill ju liktsom inte förfula bloggen. Jag försöker att renovera den lite i taget. Det tar liktsom lite tid för mig att läsa igenom och förstå instruktionerna och framför allt så tar det tid att samla modet och ändra i stilmallen. Hu! :-) Man har ju ingenting bättre att oroa sig för liktsom... ;-) 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Den ligger i mitten på min dator iaf...Puss

2009-07-30 @ 10:13:03
URL: http://skogsmusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0