Herre Gud, en sån natt!

Är så trött att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen... Fick hämta PBP vid kvart i tolv i natt. Det gick inte att få henne att somna om i hennes egna säng, så jag tog in henne till oss. Vet inte om det var det smartaste draget, men, men.... Där höll hon på och bökade till klockan var närmare tre. Tror att hon sov, men det gjorde då verkligen inte jag! Sen tyckte hon att det var dags att vakna för dagen kvart över fyra!!! Efter en halvtimme fick jag upp sambon som gav henne gröt och sen kom de tillbaka till sängen med förhoppningen att hon skulle sova vidare nu när magen var full, men ICKE! Hon tänkte minsann inte sova, så nu sitter jag här med en glad liten tjej som leker på golvet så snält, än så länge iaf. Själv känner jag mig som att ngn har hällt sand i ögonen på mig och som att hela huvudet är gjort av bommul. Kan väl bara sammanfatta det som att det vissa gånger är roligare är roligare att vara småbarnsförälder än andra. Var kan man tanka på med extra energi? Ska iaf ut och springa när sambon har sovit klart. Hoppas jag blir piggare av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0