Funderar...

Jag undrar varför det bara verkar vara våran familj som är vaken vid den här tiden på dygnet??? Klockan är snart halv sex och vi har varit på G i drygt en timme. För en gångs skull så vaknade vi inte av hon som delar ut posten, utan jag tror att PBP vaknade av sig själv. Försökte få henne att somna om i våran säng, men det gick väl så där kan man säga... Inte alls alltså! Har fått gå upp två gånger i natt oxå. Hon som sov så bra förut. Men det händer väl så mkt nu i hennes kropp och så tror jag att hon grämmer en hel del, så det är kanske inte så himla konstigt att hon vaknar. Hoppas det är övergående!

Mulet idag... Man hade ju hoppats på att solen skulle hålla sig framme även idag, man vem vet. Det kan ju hända att den bestämmer sig flr att titta fram framåt eftermiddagen. Hoppas på det!

Ingen träningsvärk efter gårdagen. Det är skönt! Har däremot ont i rumpan efter den där halvtimmen på träningscykeln i söndags. Konstigt att man kan få så himla ont bara av att sitta! Mrn i kväll är det dags igen. Får se hur länge jag står ut idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0