Dagen.

I dag har vi iaf varit i Uppsala.

PBP sov till halv åtta!!! Gissa om jag blev förvånad närjag vaknade fem i halv åtta och såg att hon fortfarande snusade så gott i sin säng! Jag hann nästan gå på toa i fred. Tyvär så passade jag på och ligga i sängen ett par minuter och fundera på vad som var bäst att göra medan hon fortfarande sov. Kom fram till att det skulle vara skönt att sitta och filosofera ensam på tosn en stund. Precis när jag hade satt mig ner och hunnit tänka att det var väldigt skönt att inte ha en liten som kröp runt vid benen, drog i trosorna och ville stå och dra ut allt papper som finns kvar på rullen, så hör jag hur hon sätter igång att skrika innen i sitt rum. Det var bara att kissa klart så fort som möjligt och gå in och ta upp henne.

Eftersom PBP sov så länge så kände jag mig lite småstressad när vi skulle iväg. Jag brukar försöka komma så att vi kan vara med på en fritidssamling när vi är och hälsar på gamla jobbet. PBP älskar ju musik! Men vi kom inte iväg förrän vid tjugo i nio och samlingen brukar vara vid nio så vi hann inte riktigt till den... Men det var jättetrevligt iaf!!! Elsa som jag inte har träffat på evigheter var där. Roligt att träffa henne! Sen var Kori och E-M oxå där. Kul att träffa dem med! Sen kom Åsa och hennes dotter Frida dit. PBP var lite småskraj för Åsa, men det kan jag förstå. Hon ser ju så hiiimla gammal och farlig ut! ;-) Nej, det gör hon ju så klart inte, jag vet inte riktigt vad hon reagerade på. Sen åkte vi hem till Åsa och träffade Jenny oxå. PBP tyckte det ar roligt och jag med så klart! Men hon hittade ju en tidning, böcker, akvarium, en katt, såg en skymt av deras hund. Hur mkt saker som helst och två roliga tjejer att leka med! Men på slutet var hon bra trött! Hon har nämligen hoppat över att sova middag idag. Men nu sover hon nog så skönt i sin säng tror jag. Antagligen gör även hennes far det i fotöljen brevid. Han har nämligen varit där inne vääääldigt länge och hon har varit alldeles tyst så hon sover nog. Kanske skulle ta och se efter...

Kollade på American Idol. Jag älskar verkligen the rose med Bette Midler! Men hon Lil, eller vad hon nu heter gjorde en sån hemsk version av den så usch!!!! Det är lite synd när de slaktar fina gamla låtar på det där viset! Men så fick hon inte så bra kritik från Simon heller. Hurra för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0