Blir inte riktigt klok på vädret.

Alldeles nyss bara vräkte regnet ner. Sjukt mkt regnade det alltså! Det var sånt där regn som man älskade att spring runt i som barn och sånt som man inte riktigt uppskattar på samma sätt som vuxen. Det var ett sånt regn som bönderna svär högt över eftersom det gör så att grödorna lägger sig. Sjukt hårt regn!!! Nu är det nästan så att solen tittar fram istället. Är det inte konstigt?!? Inte lätt att planera ngr aktiviteter. Var på väg att gå ut tidigare, men det såg ut som att det skulle bli uppehåll ett tag till, så jag tänkte att det var bäst att dammsuga medans jag kände för det. Hann dammsuga halva lägenheten sen kom den där störtskuren. Vilken jäklarns tur att vi inte hade tagit oss ut! Nu när solen nästan tittar fram så sover PBP middag... Men men, då kan ju jag plocka lite ögonbryn så länge...

 Så här ser jag ut för tillfället. Nästan iaf...
Hoppas det hjälper med pincetten!

Ska ju försöka ta mig tid och fixa till bloggen lite oxå, men det får nog vänta till ikväll. Tror inte sötnosen sover allt för länge den här gången och då kan jag inte koncentrera mig. Det var lite pillrigt och inte helt lätt för en person med mina tekniska kunskaper. Eller ska jag säga brist på dem kanske... Vi får väl se vad jag lyckas åstakomma tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0