Besviken!

Jävla skitblogg!!!!!!!!

Jo förresten, nu är vi hemma igen!
Tänkte bara tala om att jag har försökt att uppdatera bloggen med mobilen vid ca fem tillfällen under semestern. Inget utav inläggen kom in. Trots att jag har fått meddelande om att mms:en har kommit in och allt. SKITBLOGG!!! Blev riktigt besviken när jag kom hem och skulle kolla om bilderna som jag skickade blev bra eller inte. Skulle nog ta och springa en tur så att jag blir av med all negativ energi! Men vi får väl se hur det blir. Är supertrött nämligen... Hoppas ni alla har haft det bra iaf. Det har vi haft! Återkommer med mer om semestern senare när jag inte är på så dåligt humör längre.

SKIIIIIITBLOGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0