Äntligen!

Nu har jag äntligen ändrat storlek på texten här i bloggen. Tog lite tid... Man är ju inte direkt van att läsa sånna där koder, men det är väl en vanesak antar jag... Ögonen känns iaf som de ska ploppa ut ur huvudet på mig nu, så det är dags för mig att gå till sängs.

Vad tycker ni, blev det bättre med lite större text? Ska även försöka få bloggen lite bredare, men det såg så himla pyssligt ut så det gör jag en annan kväll.

Ska fundera lite på vad jag ska göra mera, för den ser ju rätt trist ut min lilla blogg, men ska allt ta sån hät tid så kanske ni får hålla tillgodo med en inte så himla tilltalande yta på bloggen. Vi får se hur det går för mig.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0