Natten...

Har varit uppe i 1½ timme i natt. PBP vaknade vid två och somnade bara om lite så där lagom så att hon vaknade lagom till det att jag hade krypit in under mitt sköna täcke. Är inte det lite typiskt?!? Efter att ha hållit på så i 1½ timme så tröttnade jag och tog med henne in i min säng. Då somnade hon på direkten. Jag sover dock lite sämre om hon ligger brevid, men det är ju iaf mer sömn än jag får om jag är vaken... Sov iaf fram till 05.54. Helt ok tycker jag! Rätt så utvilad idag alltså.

Det blir som sagt öppna förskolan om ca två timmar. Roligt för PBP att träffa lite barn och trevligt för mig att träffa lite folk oxå! Skönt att det blir lite vardag här hemma igen, så kanske man kan få ordning på sömnen igen. Det är ju allra bäst om PBP bara sover ett pass om dagen, men under sommaren har jag inte orkat hålla på det, för det är ingen höjdare att bara vara hemma och försöka underhålla henne när hon börjar bli trött. Är man däremot ngn annan stans så tänker hon inte på att tröttheten kommer smygande... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0