Kväller.

Sambon är och nattar PBP och jag hamnade här. Suprise!!!

Kollade på finalen av American Idol. Visste vem som vann, men det var roligt att se iaf. Jag och sambon hoppades på Adam, men jag tror han var lite för rockig för alla småtjejer i USA. Måste bara säga att svenska idol suger i jämförelse! Vilken klasskilnad! Både på artister och själva utförandet! Nu har väl inte jag följt svenska idol så himla mkt, men av det jag har sett så kan man jämföra så här kanske. Om AI spelar i landslaget i fotboll, så spelar SI i ett korpenlag på en lerig plan. Eller, det kanske var lite elakt. De spelar nog i ett div 5 lag. Hoppas nu att det finns sånna, men jag har för mig det...

Ska man komma med liknelser, så kanske man ska likna med ngt som man kan ngt om. Ska tänka på det nästa gång!

Mmmmm. Maten var skitgod om jag får säga det själv! Det var jättegott ed hembakade pitabröd. Blev lite tveksam när den första plåten inte ville resa sig ordentligt och blev lite bruna, men då var det bara att sänka lite på värmen och så blev de perfekta!

Läste en rubrik på aftonbladet.se igår. Det stod att årets kräftor smakade skit. Vi får väl se. Vårat paket ligger i kylen och blir upptinade. Köpte billigaste på coop. 49:-!!! Det var inte illa va?!? De brukade visst kosta 79:-, men av ngn anledning så var de nedsatta. Trevligt tänkte jag och tog ett paket. vi får väl se om jag tycker att det är lika trevligt i morgon när vi ska äta. Nu läste ju inte jag hela artikeln. Det kanske inte spelade ngn roll om man köpte kräftor för 300:- kilot eller 49:- kilot, men jag antar att man får lite vad man betalar för. Brukar vara så med mat! Återstår att se... Tänkte ta med en fläskfilé att grilla senare och lite potatissallad till det. mumsigt!

Nu ska sambon få leda mig in i Kenny Starfighters värld. Får se vad jag tycker om den. Har inte alt för höga förhoppningar kan jag ju säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0