God morgon god morgon, hör fåglar sjunga glatt, god morgon god morgon i kööööör!

Herre min Gud vad skönt det har varit att sova idag! Och att inte behöva tänka på att jag behövde gå och lägga mig i går kväll för att natten skulle kunna bli jobbig. Jag gick och lade mig vid ett, vaknade vid sex och tänkte NEJ! Men provade att somna om och det gick utmärkt. Vaknade en timme senare, men sov sen till åtta. Är fruktansvärt utvilad!

Vi såg seven pounds igår. Kan verkligen rekommendera den! Man förstår inte riktigt vad som händer förrän mot slutet då alla bitar faller på plats. Jag älskar sånna filmer, men ska nog helst se dem ensam då sambon vill förstå vad som händer hela tiden och bara diskuterar vad som händer precis hela tiden. Det gör att man förlorar lite känsla i filmtittandet, men det gör inte så mkt. Den var riktigt bra iaf!

Dags för storstädning idag. Hej och hå vad vi ska fixa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Då ska jag inte kika på den filmen alltså =) Har tänkt se den, för den verkar ju bra.. men om man inte förstår allt förrän i slutet, så är det nog inget för mej heller =) Vill nog också ha koll på hela filmen från början! Kul att läsa lite om vad ni har för er på dagarna =) Hoppas att allt är bra med dej!! Kram Malin

2009-08-19 @ 05:40:08
URL: http://hallonblomman83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0