Försöker hålla ögonen öppna...

Jag borde verkligen inte vara trött, för jag har fått sova i stort sätt hela natten, men det känns osm jag har varit vaken i ett par dygn minst. Fast jag har drömt en massa mardrömmar och frusit som en liten tok. Det kanske kan ha med saken att göra. Jag fick leta fram extratäcke i natt igen. Det var kyla ända in i märgen. Det är så konstigt, för utanpå var jag varm. Det kände jag när sambon skulle försöka värma mig. Han som alltid är så varm kändes kall mot mig så det hjälpte inte mkt, även om det ju är mysigt! :-) Nej, det blev till att sova under två tjocka och ett tunnt täcke. Det tog lååång tid innan jag kunde somna och halva natten innan jag hade fått upp lite värme och kunde ta av mig ett av täckerna. Konstigt det där, hur man kan bli ibland!

PBP vaknade klockan 05.00 för att vara ganska så exakt, men jag lyckades få henne att somna om. Hon vaknade inte förrän 06.20 ca. Det var verkligen jätteskönt. Det betyder att hon har sovit 12!!!! timmar i natt. Det är skönt om det kan vaa så nu när hon bara sover ett pass på dagen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0