Dr Phil.

Kollade nyss ett par minuter på dr.Phil. Jag tycker att det kan vara ganska så underhållande ibland. Nu pratade han med en kvinna som hade heft ett förhållande online med Mattew Perry, tror jag han heter. Chandler i vänner helt enkelt. De hade träffats på facebook. Borde det inte börja ringa en liten varningsklocka redan där??? De hade haft ett förhållande i 11 månader. Till slut hade den här människan börjat ringa henne dygnet runt och lägga på luren när hon eller hennes man svarade. Hon tyckte att hon hade kollat upp att det verkligen var Mattew som hon "date:ade" eller vad man nu kallar det. Hon kolade så att det som facebookpersonen sa att den hade gjort stämde överens med vad Mattew hade gjort. Föll det inte henne in att typ hela världen kan få reda på vilka event Mattew varit på?

              

Det hela slutade nu med att man fick reda på att personen som hon hade haft ett cyberförhållande med var en 16årig tjej från England!!!

Jag skulle skämmas lite om jag var hon! Och ännu mera skulle jag skämmas om jag var hennes man! Ok kanske om ingen annan behövde få reda på det, men att vara med i ett program som sänds över hela världen och berätta att man haft en cyberaffär. Och att man dessutom trodde att man hade affären med en kändis. Jag skulle tycka att det var jättepinsamt om min sambo hade en affär på nätet. Jag skulle nog i sånt fall skratta åt honom om det visade sig att hans ragg visade sig vara Ricky från Spanien med en bringa full av mörkt ludet hår. Men jag skulle dö om han gick ut i TV och berättade hur han hade blivit lurad. Jag menar, hur dum får man vara? Och jag vill helst inte bli utbytt mot ngn med en massa hår på bröstet... 

Iaf så tror ajg att man får använda sitt sunda förnuft. Hmmmm. Jag undrar om min favvokändis tänker försöka få en date genom facebook, eller om han ber sin hunkkompis om han kan ordna fram ngn snygg och trevlig att gå på date med. Men vem vet. kanske vill just den här kändisen ha en blekfet småbarnsmamma med konstanta tröttpåsar under ögonen... Man kan ju aldrig vinna om man inte vågar satsa, men hur stor är chansen? Get real!

                                               
   

Om man nu har trötnat på sin karl, så varför inte försöka skaffa en som man faktiskt kan få och som inte visar sig vara en tonåring av fel kön?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0