Blankt.

Nu har jag världens möjlighet att sitta här och skriva en massa saker och ha så många åsikter jag bara vill. Tvätten är hängd, PBP sover, allt är undanplockat osv. Då har jag minsann ingenting i huvudet. Det är helt blankt! Tänkte att jag kanske kommer på ngt om jag sätter mig ner och börjar skriva. Ibland kan jag fungera på det sättet, men det verkar inte vara så idag. Alla dagar är väl olika kan jag tänka mig.

Ska kanske ta och kolla runt lite efter inflyttningspresenter. Vi ska ju på inflyttningsfest nästa vecka. Som sagt så har jag inte så himla koll på det här med att fixa presenter. Men jag ska göra mitt bästa!

Förresten så verkar det som att systeryster har lagt ner sin blogg nu. Himla synd tycker jag!!!! Starta en ny tycker jag!

Kram på er alla och ha en trevlig torsdagskväll! För visst e det väl torsdag?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0